Felmérés

Egy felmérés szerint a mikro- és kisvállalkozások 44 %-ának nincs honlapja. Sokan a személyes kapcsolataikban bíznak, 34% sajtóban és szórólapon hirdet. 61% szeretne ugyan megjelenni a neten, de pénzhiányra hivatkozva halogatja. 47% beérné valamilyen ismerős által "buherált", ingyenes honlappal. Valóban, az Interneten olcsón is meg lehet jelenni. De nem mindegy, hol és milyen eredménnyel akarjuk vállalkozásunkat hirdetni!

kalauz-hu-logo.png

Kérjük meg Jancsikát, csináljon nekünk ingyen-honlapot?

2011.01.25. 22:13 lovaszij

 

Hát... ez is egy lehetőség... és milyen sokan választják! Csak az eredménye kétséges!

Pedig a szomszéd Jancsika olyan ügyes fiú! Állandóan a számítógépe előtt ül, csinált is már magának egy honlapot egy ingyenes webhelyen. Egészen jól néz ki, csillog-villog, mozog, zenél. Biztosan tud ilyet csinálni az én cégemnek is. Nemde?

Dehogynem! Megcsinálja. Valamilyen ingyenhelyen összetákol nekünk valamit. Csiricsáré színekkel, egymásra halmozott fotókkal, kevéske szöveggel - valahogy bemutatja a vállalkozásunkat.

Csakhogy...!

Csakhogy Jancsika - minden jószándéka ellenére - nem ért a piaci viszonyokhoz, nem ismeri a vevőkörünket, nincs gyakorlata az online marketingben. Nem tudja, hogy a hatékony vevőszerzés milyen fogalmazásmódot, milyen látványt kíván. Nincs tapasztalata a keresőoptimalizálásban, nem ért hozzá, hogy a Google kereső számára  "kedvessé" tegye az így-úgy összebarkácsolt honlapot.

Az eredmény pedig lehangoló: van egy honlapunk, de a Google találati listáin nyoma sincs, így aztán alig van látogatónk, nem lesz belőle vevő, elmarad a várt haszon...

Hát akkor mit tegyünk?

Mégis rendeljünk profi programozóktól egy vagon pénzért szuper-honlapot?

 

**********

Szeretne több vevőt a vállalkozásának? 

http://www.kalauz.hu/portal/segitunk